A megfelelő működés érdekében cookie-kat használunk. Az oldal használatával elfogadod az Adatvédelmi tájékoztatót.

GYIK

1. Elakadtam a rendelési folyamattal, mit tegyek?
2. Sikertelen volt a bankkártyás fizetés, mit tegyek?
3. Nem kaptam visszaigazoló levelet a rendelés leadása után, mit tegyek?
4. Kérhetem konkrét időpontra a szállítást?
5. Hibás/megrongálódott/törött termék érkezett, mit tegyek?
6. Nem jó a póló mérete, mit tegyek?
7. Az ajándékcsomagból nem szeretnék mindent megtartani, elállhatok-e részlegesen a vásárlástól?
8. Egyedi terméket rendeltem, de hibás szöveget küldtem el hozzá, mit tegyek?
9. Egyedi terméket rendeltem, de mégsem kérem, mit tegyek?
10. Speciális kéréseim is lennének, hová forduljak?
11. Ha saját elképzelés alapján szeretnék fülbevalót, vagy medált, el tudjátok készíteni?
12. Ha saját fényképpel/grafikával/mintával szeretnék dekoratív dobozt/egyéb tárgyat készíttetni, meg tudjátok csinálni?
13. Mennyi az átfutási ideje az egyedi kérések alapján legyártott termékeknek?
14. Festősablont (stencilt) szeretnék egyedi grafikával. Megoldható?
15. Az ajándékcsomagban cserélhető bármelyik termék is, még kiküldés előtt? 
16. Kifelejtettem pár dolgot a rendelésből, mit tegyek?
17. Kapok értesítést a csomagom érkezéséről? 
18. A csomag szállítás közben megsérült, mit tegyek?

1. Elakadtam a rendelési folyamattal, mit tegyek?
Ha valamit hibásan töltöttél ki, a rendszer hibaüzenetet küld. 
A megrendelés elküldése előtt ki kell pipálnod, hogy tudomásul vetted az ÁSZF-t, győződj meg arról, hogy ez megtörtént-e.
Ha végképp nem boldogulsz, hívd az ügyfélszolgálatot!

2. Sikertelen volt a bankkártyás fizetés, mit tegyek?
A bank küld egy újabb linket, ahol ismét megkísérelheted.
Ha ezek ellenére sem sikerül bankkártyával fizetned, vedd fel a kapcsolatot a saját bankoddal.
A megrendelést banki átutalással is rendezheted, de errők kérjük, hogy e-mailben küldj értesítést!

3. Nem kaptam visszaigazoló levelet a rendelés leadása után, mit tegyek?
Nézd meg a levelezőrendszered spam mappáját is, lehet, hogy oda érkezett.
Lehet, hogy elütés van az e-mail címedben.
Ha sehol nem találod, vedd fel velünk a kapcsolatot, lehetőség szerint telefonon.

4. Kérhetem konkrét időpontra a szállítást?
A futárcéggel egyeztethetsz a szállítás időintervallumát tekintve, az erre vonatkozó információt a tőlük kapott e-mailben találod. 

5. Hibás/megrongálódott/törött termék érkezett, mit tegyek?
Fotózd le a hibás terméket közvetlenül az átvételt követően és vedd fel velünk a kapcsolatot. A hibás terméket kicseréljük.

6. Nem jó a póló mérete, mit tegyek?
A pólót kérésedre kicseréljük a megfelelő méretre, de ez igénybe vehet pár napot, ezért először hívj fel bennünket telefonon! Az újbóli kiküldés díjköteles.

7. Az ajándékcsomagból nem szeretnék mindent megtartani, elállhatok-e részlegesen a vásárlástól?
Ajándékcsomagot nem bontunk meg, a részleges elállásra nincs lehetőség. A teljes csomag megvásárlásától elállhatsz, a Vásárlói jogok menüpontban leírtak szerint.

8. Egyedi terméket rendeltem, de hibás szöveget küldtem el hozzá, mit tegyek?
Amint észleled a problémát, minél hamarább hívj fel bennünket telefonon!
Amennyiben a hibás szöveg alapján jóváhagytad a látványtervet és a termék már legyártásra került, sajnos, azt ki kell fizetned.

9. Egyedi terméket rendeltem, de mégsem kérem, mit tegyek?
Amennyiben a látványtervet már jóváhagytad, sajnos a vásárlástól való elállásra már nincs lehetőség.

10. Speciális kéréseim is lennének, hová forduljak?
Hívj bennünket telefonon az ügyfélszolgálat telefonszámán - ld. fejlécben

11. Ha saját elképzelés alapján szeretnék fülbevalót, vagy medált, el tudjátok készíteni?
Természetesen egyeztetnünk kell, hogy mit szeretnél pontosan, de van rá lehetőség.

12. Ha saját fényképpel/grafikával/mintával szeretnék dekoratív dobozt/egyéb tárgyat készíttetni, meg tudjátok csinálni?
Igen, de a részleteket egyeztetnünk kell.

13. Mennyi az átfutási ideje az egyedi kérések alapján legyártott termékeknek?
Ez változó lehet, a termék bonyolultságától is függ. Jellemzően 7-15 nap, de egyszerűbb esetben ez lehet csak 2 is akár. Minden esetben jelezzük e-mailben a szállítás várható napját.

14. Festősablont (stencilt) szeretnék egyedi grafikával. Megoldható?
Igen. Olvasd el a Szolgáltatások menüpontban az erre vonatkozó információt - ld. fejléc

15. Az ajándékcsomagban cserélhető bármelyik termék is, még kiküldés előtt? 
Nem, ajándékcsomagot nem bontunk meg.

16. Kifelejtettem pár dolgot a rendelésből, mit tegyek?
Küldj mihamarább egy e-mailt, amiben szerepelnek a kifelejtett termékek cikkszámai és a darabszám.
A leadott megrendelésedbe már nem tudsz beleírni, de mi az admin felületen hozzá tudjuk adni a rendelésedhez.

17. Kapok értesítést a csomagom érkezéséről? 
Igen, mind mi, mind a futárszolgálat e-mailben küldi az értesítést.

18. A csomag szállítás közben megsérült, mit tegyek?
A szállítás közben megsérült csomagról (szakadt, horpadt, stb) az átvétel helyszínén jegyzőkönyvet kell készíteni, fotókkal dokumentálva. Ezt kérjük, hogy nekünk is küldd el e-mailben, mert csak ezen jegyzőkönyv alapján tudunk kártalanítani. A sérült csomagot nem vagy köteles átvenni.

Az oldal tetejére